.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور کمرنگ مازندرانی‌ها در دربی پایتخت
نود و چهارمین دربی پایتخت درحالی فردا برگزار می‌شود که تعداد بازیکنان مازندرانی پرسپولیس و استقلال کاهش عجیبی دارد.

به گزارش شمال نیوز، فهرست سرخپوشان پایتخت تا سال‌های گذشته در قرق ستاره‌های شمالی بود از ستاره‌های سال‌های دور پرسپولیس مانند مرحوم هادی نوروزی، محسن بنگر، رامین رضاییان، اولادی، مهرداد کفشگری گرفته تا برخی بازیکنان مانند شهاب‌الدین گردان، محمدرضا خلعتبری و میثم حسینی که شاید برای یک فصل در پرسپولیس بازی کردند، اما سهم مازندرانی‌ها در این تیم همیشه چشمگیر بود.

 

سال‌ها گذشت و بازیکنان جدیدی وارد پرسپولیس شدند شجاع خلیل زاده، علی علیپور و مهدی عبدی از قائم شهر، امید عالیشاه از ساری و سعید حسین پور از آمل که شاکله اصلی پرسپولیس را تشکیل می‌دادند و هر کدام از آن‌ها ستاره‌هایی برای تیم بودند، اما در دربی ۹۴ که قرار است فردا دوشنبه ۲۲ دی ماه برگزار شود جای خالی مازندرانی‌ها به خوبی به چشم می‌خورد.

 

دربی فردا در حالی برگزار خواهد شد که فقط امید عالیشاه، مهدی عبدی و سیامک نعمتی مازندرانی‌های قرار گرفته در لیست اصلی پرسپولیس هستند و امیر محمد یوسفی گلر سوم پرسپولیس از بهشهر، سینا مهدوی قائم شهری و سعید حسین پور آملی اگرچه برای سرخپوشان پایتخت تاکنون بازی نکردند، اما روی نیمکت حضور خواهند داشت.

 

در سوی دیگر دربی اگرچه سهم استقلال از بازیکنان مازندرانی همواره کمتر از رقیب سرخپوش خود بود، اما حضور برخی تک ستاره‌ها مانند امید ابراهیمی از نکا، حنیف عمران‌زاده از نور و محسن کریمی از ساری برای شمالی‌های طرفدار استقلال خوشایند بود حالا، اما هیچ مازندرانی در تیم استقلال حضور ندارد، اما روی نیمکت آبی پوشان پایتخت محمود فکری و حنیف عمران‌زاده، مازندرانی‌های شناخته شده فوتبال به عنوان سرمربی و دستیار حضور خواهند داشت.

 

حسن عبدالهاشم پور کارشناس فوتبال این اتفاق را رویدادی عجیب برای مازندرانی‌های علاقه‌مند به فوتبال دانست و گفت: در یکی از دربی‌ها ۷ بازیکن مازندرانی در ترکیب اصلی دو تیم قرار داشتند و حضور اندک مازندرانی‌ها در دربی امسال جای تامل دارد.

 

او افزود: اگرچه سهم مازندرانی‌ها در دربی امسال بسیار ناچیز است، اما برخی بازیکنان نوجوان و جوان مازندرانی مانند محمد حسین فلاح آملی و عنایت زاده در پرسپولیس و مهرساد سلیمانی آملی در استقلال می‌توانند در سال‌های آینده این خلاء را پرکنند.

 

عبدالهاشم پور با بیان اینکه مازندران سرشار از استعداد‌های فوتبالی است، ادامه داد: این افراد بدون اینکه در تیم‌های مازندرانی بازی کرده باشند مستقیما به تیم‌های پرسپولیس و استقلال راه یافتند که نشان از توانایی بالای این استان در فوتبال کشور دارد.

 

نود و چهارمین دربی پایتخت ساعت ۱۶:۱۵ فردا برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.